مادرانه های من
نصیحت نیست ولی میتونم قول بدم که بدردتون بخوره من دختر دارم پسر ندارم که فرقشونو حس کنم و یا تبعیضص بین شون قایل بشم ولی دوست دارم به پسر دارها بگم که اینقدر حساس نباشین و توی همین دوران که داره بزرگ میشه این بچه سعی کنین حساسیت هاتونو کم کنین .
اینو بدونین که بچه های ما تقریبا یک سوم عمرشونو پیش ما هستن و با ما زندگی میکنن بقیه اش در خانه خودشون ویا خانه بخت هستن و در واقع برای خودشون زندگی میکنن
پس برای اینکه کمی عادت کنین به نبودشون و حساسیت هایتون را کم کنین بهتر دنبال راه کار باشین و نسبت به همسری که قراره اختیار کنه واکنش نشون ندین و ارتباط را با احترام حفظ کنین برای هر دو طرف حتی به زور هم که شده قول میدم نتیجه شو میبینین.
یه پیشنهاد دیگه سری هم به آتلیه سه سیب بزنید