سه شنبه ۰۲ تیر ۰۵
۱۶ بازديد
۰ ۰

کودکان در آتلیه عکاسی  تماشای عکس

دیدین وقتی داریم عکس عزیزانمون را میبینیم چقدر خوشحال میشیم و کلی راجع به زمان و مکان عکس صحبت میکنیم و همینطور خاطرات اون موقع عکس و حتی لحظه گرفتنش ,اینها همه بر میگرده به این عکس گرفته شده و چقدر کار خوبیه عکس گرفتن و ثبت لحظه های زندگی .

حالا چقدر خوب میشه که ابن عکسها متفاوت و متنوع باشه و با امکانات به روز ,مثلا در آتلیه باشه و با کیفیت 

به این پیشنهادم خوب فکر کنین

اینجارو کلیک کنین

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.