چهارشنبه ۰۳ تیر ۰۵
۲۰ بازديد
۰ ۰

از زبان یک مادر

دوست دارم از تجربیات خودم براتون بگم

سن بارداری من 38 سالگی بود .

بماند که اول اصلا نمیخواستم بچه دار شم البته دلایل خاصی داشتم ولی در نهایت نظرم عوض شد البته بیشتر همسرم دوست داشت بجه دار شیم و در نهایت منم خواستم تجربه ی مادر شدن را داشته باشم.

تمام تست های قبل از بارداری رو انجام دادم تا آزمایش ایدز و نوار مغزی بخاطر میگرنم وغیره

در نهایت با اطمینان کامل رفتم برای بارداری بار اول نشد ولی بار دوم موفق شدم 

همه چی خوب پیش میرفت چکاب دکتر .آزمایشها.سونوگرافی و غیره

هرروز سرک میکشیدم توی نی نی سایت تا مطالب جدید را ببینم و همینطور هفته های بارداری که خیلی برام جذاب بود تا اینکه.........ادامه دارد

اینجا کلیک کنید

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.