چهارشنبه ۰۳ تیر ۰۵
۴۴ بازديد
۰ ۰

کوچولوهای ما

خیلی خوبه بچه هامونو وقتی میخوایم ببریم آتلیه عکاسی برای عکس گرفتن در فضای آتلیه ایی و عکاسی حرفه ای بشه ازشون سعی کنیم اونروز رو خیلی بهشون گیر ندینم مامانا وباباها بزاریم مثه روزهای عادی باشن با شور و نشاط

بچه ها باید کیفشون  کوک باشه و حالشون خوب تا بشه عکسای خوبی ازشون گرفت در واقع عکس حرفه ایی آتلیه ایی یه کم قلق داره بچه باید خوابش و حمومش به موقع باشه و یه کلام رو موود باشه روزی که میبرینش آتلیه.

کلیک فراموش نشه  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.