چهارشنبه ۰۳ تیر ۰۵
۲۶ بازديد
۰ ۰

فرزندان خوبه من

میدونم که همتون میدونین تنها چیزی که به یادگار میمونه عکسه وچه خوبه که عکس با کیفیت و حرفه ایی باشه در آتلیه با کلیه امکانات نورپردازی و دکور وتم های خوشگل برای فرزندانه خوبمون این فرشته کوچولوهای روی زمین.

مامانای گل با کوچولوهامون برای ثبت لحظات شیرین بچه هامون بریم آتلیه های عکاسی و فراموش نکنیم که بهترین خاطره اس که میمونه برای عزیزانمون.

کلیک یادتون نره

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.